20 Kasım 2018 Salı

Ya Vicdanın?

Dostluk mu dedi birisi? 
Arkadaşlık mı ? 

Neler vermedik ki neler bekleyerek.. 
Bi düşünsene Ben kötü anlarımı, iyi anlarımı, başarılarımı, başarısızlıklarımı, sevincimi, üzüntümü herşeyimi paylaştım. Gülümsedim ilk sizi aradım, ağladım aradım, kazandım aradım, kaybettim aradım Hep şeffaf oldum. Dost sandım yanımdasınız sandım arkadaşım sandım. Güvendim, inandım. 
Ama şimdilerde bakıyorum da Ben ne kadar büyük hatalar yapmışım. Çok güvenmişim çok önemsemişim. Yaşadığım onca kötü günün ardından Instagram’dan mesaj atmanın dışında hiç kimse önemseyip arayıp sormadı bile (bir kaç kişi hariç) Artık aklıma tek bir şey geliyor; ya siz gerçekten benim hep mutsuz olmamı istediğiniz ben bunu fark etmedim, ya da Gerçekten hiç dost olmamışız siz hep sadece sıradan arkadaş olmuşsunuz benim için ben gözümde büyütmüşüm. Kızgınlığım Kırgınlığım veya buna benzeyen hiçbir duygum yok! Üzülmüyorum da. Şaşırıyorum sadece gün geçtikçe daha da çok şaşırıyorum sma öğreniyorum. Binbir türlü bahanelere sığındınız, gelmediniz,aramadınız sormadınız başarılarımı takdir etmediniz. 
İnsanlar size engel koyabildiler. Arkasından binbir türlü konuştuğunuz insanlarla ahbap oldunuz. İlişkilerimi de şeffaf yaşadım her anıma ortak ettim sizi paylaştım en güzel anlarımı. Dertleştim sizle belki ihanetlerimi dinlediniz. Ayrıldım, haykırdım, ağladım Ama sustunuz köşeden izlemeyi tercih ettiniz. Yine sustum boşver dedim. Öyle olması gerekmiştir dedim kendimi tatmin ettim. 

Ama öğrendim mi? Hayır! 

Ben yine birisine aynı güvenirim, yine herşeyimi paylaşırım. Yine susmam, söylemediklerimi bile söylerim. Sarılırım seni ben bilirim. Benim için dostluk sen, ben değil! biz olabilmek!
Sustuklarım, benim aciz durumlarımda sustuklarım, kafamı kaldırdığımda paylaşmak için sizi bulamadığım anlar varya işte o anlar yakacak bir gün içinizi.

Ben mi ? Hala dostum, ilk koşanım. 
Herşeyimi paylaşanım. 
Siz bir gün bencilliğinizi bir yerde unutursunuz da gerçek dost olmayı öğrenirsiniz umarım bir gün.  
Herşey geçici yaş, ömür, para, aşk! 
Sadece nasıl bilirdiniz diyecek hoca sen iyi bilirdik diyeceksin. 
Vicdanın rahat edecekse o an. Şimdi yazdıklarımı unut. 
 iyi edemedik diye kemirecekse içini vicdanının sesi.. derin bir sessizlikle sen düşüneceksin onu. 
Hiçbirimiz hiçbir şeyimizi götüremeyeceğiz belki ama benim vicdanım rahatça gelecek benimle. 
Paylaşmak istedim, 

Samy Ertan 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder