5 Mart 2017 Pazar

Vazgeçmedim..

Sevin, 

İmkansız olduğunu bile bile vazgeçmeyin. Kimin kazanacağı hiç belli olmaz gerçekten sevmek kazandırmıştır çoğu zaman. Şimdiye kadar imkansız dediğiniz hiç bir şey gerçek olmadımı? Aslolan ne yaşadığın değil Nasıl yaşadığın değil midir ?. Kalıp savaşmak her yiğidin harcı değildir. Sizin için savaşan insanları kaybetmeyin sonra geç kalabilirsiniz. Sabır güzel günler getirecektir, sabredin! Olurda olmaz denileni oldurursunuz, bu elinizde. Vazgeçmek kolaya kaçmak gibi. Uğruna savaşacak birisi varsa karşınızda savaşın. Öyle büyük uğraşlara da gerek yok aslında gercekten seven'e güvenin yeter sonrasını o şekillendirecektir. Ama? Diye kesin keskin sorular soracaksın ve yokuşa süreceksin işi hadi onada cevap vereyim şimdiden; 


Tamam Git!

Ama; 

Ben bir daha bu kadar sevilirim zaten bundan da eminim diyorsan git tabi. Kaldı ki sevildiğini hissetmek sevmektende güzeldir bence. Ama benden duymuş olma ama biliyormusun bu kadar sevilmezsin ki. Ya da çok beklersin sonrada geçen zamana yazık "keşke" der durursun. Kimsenin büyük keşkelerinden biri olmayın. Keşkeler acıdır, yakar ve asla iyi hissettirmez. 


Tecrübe ile sabittir yazdıklarım. 


Vicdanın rahatsız olmayacaksa gitmeseydim demeyeceksen gideceksin. Sezen Demişti; "DüşIerIe gerçekIer ayrı ayrı yaşar"


Gitmek Zorundasın Madem!

Sessizliği denediğiniz halde, sabırla beklediğiniz halde, zaman verdiğiniz halde, ve hala sizi anlamıyorsa ozaman gidin evet. Kendinize saygınızdan, kalbinizin daha fazla parçalamasını engellemek, onu korumak için gidin. 


Ben mi ? 


Ben kalmaları tercih edenlerdenim. Üstelik neyi beklediğimi bilmediğim halde. Ben öyle hemen vazgeçemiyorum. Vicdanım rahatsız oluyor. Seni çok seviyorum demelerin hakkını vererek sevgimden, saygımdan susuyorum ama sevmekten vazgeçmiyorum. Hayatımın birçok evresinde edepiz de olsam sevdim mi edepli seviyorum ben. Kalbime saygım var ve kalbim hiçbir zaman mantığıma yenilmez. Duygularım var ve onlardan eminim beni hiç yanıltmadılar. Üzdüler zaman zaman beni ama hep doğruyu söylediler. 


Şimdi Gülümse çünkü üzülmen kimsenin umrunda değil. 


Sevmek Yetmiyor Bazen. 


#samyertan


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder