3 Eylül 2016 Cumartesi

Kırık Hayaller Ellerimizi Kesermi?




Uzun zaman bir şey yazmayınca insan sanki yazmayı unutmuş gibi oluyor hayat ne kadar garip değil mi? diye bir başlangıç yapmak istiyorum itirazı olan? uzun zamandır yazmıyorum yazmaya değecek Bir şeyler yaşamadığım için değil ifade edecek kelimeleri bir araya getirecek Sabıra sahip olmadığım için galiba. Bu aralar bazı özlemler içindeyim size de oluyor mu? bazen dostlarımın,dostluklarını özlüyorum, Aslında geride kalmış paylaşarak çoğalacağına paylaşarak azalmış şeyleri özlüyorum. Belkide her şey hayatın şartlarından rutine geçmiş ve belkide ben buna ayak uydurmak da zorlanıyorum mesela arkadaşımın kedisini özledim bugün iki sene oldu öleli ama kedi gibi değildi. Gülümserdi kocaman bir kediydi :) Gülümsemesi ile size sarılırdı, inadımıza bir çok şey yapardı ama Onu sevmekten hiç vazgeçmezdik çünkü onunda bizi sevdiğine çok emindik. Kızardık söverdik ama özür dilemesini bilirdi. Bir bakardın ki kızım kovaladığın o kediyi okşarken bulurdun kendini. Olamadık mı Öyle Biz? Ne alaka diyeceksiniz belki de öyle değil ama biliyor musunuz bazen o kedideki samimiyeti özlüyorsunuz işte! Dur Orda öyle Düşünme Delirmedim! Yalnız hissetmiyorum kendimi aksine etrafım çok kalabalık. Ki zaten sevildiğimi de biliyorum duygularım enteresan,anlamsız bir melankoli. Tecrübelerim, yaşadıklarım ve hatalarımdan oluşuyor ya hani yaşadıklarım yanıma kar ve zaman geriye alınamaz kabül ettim tamam! Tamam ama bazı hatalarımı olmamış farzedin ve bana bir fırsat verin desem? Güldünüz değil mi? belki sizde bunu istiyorsunuz mümkün mü? Dur ben sizden önce Söyleyeyim Hayır! Bütün hatalarım değil çünkü bazı hatalarımdan memnunum. Ama bazı hatalarım bazı uzun yıllarımı alan hatalarım yada Yanlış Bedenlerdeki Yanlış Ruh'u Arama Hikayem şimdi şarkı sözlerinin içerisinde. Dinledikçe beni rahatsız ediyor sen en güzel duyguların Katili,hatalarımdan biri,büyük günahların bedeli. hatta senin için harcanan zamana yazık! Bu sözleri söylemek istediğim ya da söyledigim birkaç insan var hayatımda doğru! Kişiselleştirmek istemem yazımı ama siz siz olun kolay kanmayın Aklınıza! akıl yaşta değil biliyor musunuz? Ama bazen baştada değil! yaşını başını almış adamlar gördüm ama o kadar küçükler ki aslında! O kadar küçüklermiş ki aslında ben geç farketmiş ama maalesef uzun yılları geri alamamışım! Allahtan şarkının söylediği gibi Güzelleştim Yasla' da tahammül edebildim;) Yaslarım Kişilere değil yanlış anlaşılmak istemem herkes birşeyler katar birbirine. Yaslarım zaman'a. Dikkat edin olur mu?  verip geri alamayacağınız ve kendi kendinize hesabını veremeyeceğiniz tek Şey zaman! Zaman demişken şimdi zamanım O kadar güzel ki Farkındayım artık çünkü. Kendimin, vermek istediklerimin, istemediklerimin. Kalbiniz yönetsin sizi, Yalnız bırakmaz O merak etmeyin, ama beyninize danışın arada sırada ama alışverişleriniz hep karşılıklı olmasın. Bazen karşılık beklemeyin verin! daha mutlu olduğunuzu fark edeceksiniz. Yazıklar olmasın! Bela Bizden uzak olsun! Uzun zaman sonra Yazmak istedim yazdım :) sevgiler! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder